fredag den 16. maj 2014

Hej igen! Så har vi haft sidste undervisningsdag idag - lidt mærkeligt når man alligevel har haft det i fire uger nu. Igår skulle vi alle gruppevis fremlægge om, hvad vi havde fået ud af undervisningen og her idag fik vi lige afrundet de sidste ting. Alt i alt synes jeg det har været en spændende og lærerig undervisning, og så synes jeg også det har været rart at få en lidt hverdagsfølelse igen i forhold til skolen. Men det er også rart nu at have den sidste uge fri, så vi kan nå at se og opleve så mange ting som muligt her til sidst. De fleste af os bliver hjemme i friugen, mens nogle enkelte tager til New York og på cruise. Siden sidst har vi oplevet lidt af hvert - i tirsdags var vi i Everglades, som er Floridas største nationalpark, hvor der er rigtig mange alligatorer. Det var meget sjovt at opleve og jeg fik også prøvet at holde en alligator. Da vi kom hjem fra Everglades havde festudvalget arrangeret, at vi skulle holde værelsesfest, hvor hvert værelse skulle finde på et tema og arrangere nogle lege, hvorefter vi skulle gå rundt på de forskellige værelser. Mit værelse havde børnefødselsdagstema, hvor vi dansede ballondans og limbo - det var rigtig hyggeligt. Onsdag aften var vi inde og se basket, hvilket virkelig var en fed oplevelse. Vi så Miami Heat mod Brooklyn Nets - det var sjovt at se hvor meget amerikanerne går op i basket og også fedt at se Miami Heat på hjemmebane. Miami Heat vandt selvfølgelig også, men det var faktisk en rigtig spændende kamp og det var først lige til sidst at Miami Heat kom foran. Torsdag aften havde vores underviser bestemt, at vi skulle ud i byen og synge karaoke, det var også rigtig sjovt. Her idag har vi efter skole været nede og gå rundt i byen og så har vi været ude at spise her til aften, fordi en fra holdet har fødselsdag. Imorgen tidlig skal vi ud at køre med segways og derefter ind til downtown og gå rundt. Om aftenen har vores festudvalg arrangeret, at vi skal ud at køre i limousine og derefter i byen, hvor vi får fri bar i to timer. Det er noget alle de andre hold, der har været her i Miami, også har gjort, så det skal vi selvfølgelig også prøve - og så er det heller ikke engang så dyrt. Det bliver i hvert fald sjovt at prøve!

Min nye bedste ven og jeg

Den var faktisk ikke så klam at holde som jeg havde troet :-)

En alligator spottet


Her sejler vi rundt i nogle både og spotter alligatorer

Mine roomies da vi holdte værelsesfest-tema :-)

Til basketkampen


Go Miami Heat!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar