søndag den 20. april 2014

Min fødselsdag

Jeg havde en rigtig god og hyggelig fødselsdag igår, selvom det selvfølgelig var lidt mærkeligt ikke at være hjemme og fejre det på normal vis. Morgenen startede rigtig godt med et opkald fra familien. Pigerne jeg bor sammen med havde sørget for rigtig lækker morgenmad med pandekager og frisk frugt. Derefter skulle vi ned og have fællesmøde om nogle praktiske oplysninger m.v., hvor de andre sang fødselsdagssang for mig og så fik jeg også en gave. Efter det var vi nede og gå rundt i byen, som vi endnu ikke havde fået udforsket så meget. Senere på eftermiddagen spiste vi lækker kage og derefter tog vi ud at bowle. Senere på aftenen holdte vi en lille fest på et af værelserne - alt i alt en rigtig god dag, hvor jeg blev forkælet :-) Og trods en nat med lyn og torden endte det faktisk med at blive rigtig fint vejr - så jeg har tydeligvis også været sød herovre ;-) Idag har vi slappet af ved poolen og nydt det gode vejr. Her om lidt skal vi købe lidt ind til aftensmaden, hvor den står på spaghetti med kødssovs. Senere i aften skal vi mødes nogle stykker og snakke lidt om planerne for næste weekend, hvor vi har tænkt os at tage til Orlando. Derudover skal vi også snakke lidt om hvad vi skal lave i vores friuge, som er den sidste uge på turen. Vi er flere, som synes det kunne være sjovt at tage på krydstogt til nogle af de caribiske øer, eksempelvis Bahamas. Imorgen starter undervisningen som vist nok er fra 8-13 i hverdagene. Vores underviser, som vi lige har været nede og hilse på, er også lige kommet til Miami - hun virker rigtig flink. Det bliver også lidt spændende og finde ud af, hvad undervisningen præcist går ud på.

Vores soveværelse

Spisestuen

Køkkenet

Stuen

Min fødselsdagsgave fra gruppen

Morgenmadsbordet

To af de piger jeg bor sammen med (Amalie og Carina) på vej ned til byen

Min fødselsdagskage

Her er vi ude at bowle

Nogle drinks vi fik i bowlingcenteret

Jeg fører! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar